Zagraniczne lepsze?

12:23

Często spotykam się ze stwierdzeniem, że to, co zagraniczne, jest lepsze, fajniejsze, ładniejsze. Jak myślicie, z książkowymi okładkami jest podobnie? Zobaczmy!



Botanika Duszy - Elizabeth Gilbert

               



Kiedy zobaczyłam polską okładkę Botaniki Duszy naprawdę się zakochałam. W tym, że naprawdę wygląda jak jakiś poradnik dla botaników, albo jak zielnik. Jest to zdecydowanie najlepiej wydana książka w mojej biblioteczce, ale... Okładka amerykańska mnie urzekła. Nie sądziłam, że mogłaby być lepsza od polskiej, a jednak. Tutaj w niewielkim stopniu wygrywa okładka amerykańska.


Black Ice - Becca Fitzpatrick


                


Tutaj mam poważny dylemat, bo żadna z tych okładek mi się nie podoba. Nie przepadam za czarnymi okładkami, miałam nadzieję, że amerykańska okładka będzie ładniejsza, ale jednak polska wygrywa. Pomarańczowe oczy Jude'a przeważają szalę.

Amerykańscy Bogowie - Neil Gaiman

               


Tutaj miałam problem, ponieważ jest kilka wersji zarówno polskiego, jak i amerykańskiego wydania. Postawiłam na te dwa, dlatego że własnie w tej polskiej okładce czytałam Amerykańskich Bogów, a w zagranicznej po prostu się zakochałam. Podoba mi się ona zdecydowanie bardziej niż którakolwiek polska wersja.


Cień wiatru - Carlos Ruiz Zafon

           

Nie spodziewałam się, że to samo zdjęcie, ale przedstawione w innym świetle może wyglądać tak bardzo inaczej. Uważam, że hiszpańska okładka wygląda dużo lepiej. Chociaż naszą polską również uwielbiam! 

Co myślicie o tego typu postach? Chcielibyście czytać takie częściej?

Cascello 


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Mamy zupełnie inne gusta. Zgadzamy się jedynie co do ostatniej książki. ;) Z drugiej strony wszystkie okładki mają coś w sobie, tylko zagraniczna Amerykańskich bogów mi nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za Twoją wizytę na naszym blogu!
Nie wymieniamy się komentarzami i obserwacjami, ale jeśli zdecydujesz, że nasz blog jest interesujący i chcesz nas śledzić na bieżąco, będzie nam bardzo miło. Zachęcamy do wrzucania w komentarzach linków do siebie, bo lubimy się odwdzięczać!