Poznajmy się

05:29

OLA:

1. Mam na imię Ola, ale w internecie tworzę jako Ariel lub- częściej- Cascello, mam osiemnaście lat.
2. Wbrew pozorom, nie jestem umysłem humanistycznym- uwielbiam matematykę, ale też język polski. Jestem gdzieś pomiędzy.
3. Mimo to uwielbiam czytać. Robię to od zawsze. Moja przygoda z czytaniem nigdy się nie rozpoczęła, ona trwa odkąd tylko żyję.
4. Blog ma być po części o filmach i tutaj muszę się do czegoś przyznać. Oglądam naprawdę mało filmów, więc mam nadzieję, że Kamil będzie się zajmował tą kategorią.
5. Czytam dużo, ale i tak mam wrażenie, że ilość książek, jakie przeczytałam jest bardzo mała. Za to wolę nie myśleć ile jest jeszcze takich , które chciałabym przeczytać.
6. Nie mam zielonego pojęcia, jak pisać recenzje, bo raczej ich nie czytam, ani nie oglądam. Nie lubię wiedzieć, co inni sądzą o książce. Wolę sama wyrobić sobie zdanie, a potem rozmawiać. Mimo to postanowiłam stworzyć bloga książkowego. Chyba właśnie dlatego, że mam zbyt mało osób, z którymi mogłabym wymieniać się spostrzeżeniami.
7. Pochodzę z dużej, oczytanej rodziny, co chyba nie jest żadnym zaskoczeniem. Czyta u nas prawie każdy.
8. Prowadziłam już kiedyś bloga książkowego, ale był on bardzo niedopracowany.
9. Mam snapa i instagrama książkowego. Prowadzę je razem z siostrą.
10. Jestem w blogosferze od czerech lat. Miałam dużo blogów. Głównie były to blogi z opowiadaniami.
11. Piszę. Oczywiście, muszę pisać, skoro pisałam opowiadania. Obecnie publikuję na Wattpadzie.
12. Może nie oglądam w dużej ilości filmów, ale za to uwielbiam seriale.
13. Nie potrafię wybrać ulubionej książki, chociaż chyba najbliższa temu mianu jest Jedz, módl się, kochaj Elizabeth Gilbert.
14. Jedz, módl się, kochaj jest też moim ulubionym filmem.
15. Nie mam jeszcze wyrobionego gustu czytelniczego, ale czuję, że już jestem coraz bliżej określenia go.
16. Stawiam raczej na jakość, niż na ilość. Nie lubię czytać książek szybko, bo nie zdążam ich wyczuć, nie poznaję dobrze bohaterów, nie potrafię wczuć się w akcję. No chyba, że mam do czynienia z książką, która ma mnie odmóżdżyć. Wtedy wolę przeczytać całą w jeden wieczór.

E-MAIL: ola.oleksak@gmail.com
INSTAGRAM: twins_read
SNAPCHAT: twinsread
                                                                                                                                            

                                                                                                                                                                                                                                                                                                         KAMIL:


   Cześć. Jestem Kamil. Piszę. Dosyć często. Najczęściej wszystko ląduje w koszu, ale się nie poddaje.  Może się przedstawię. Choć troszkę. Żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia.  
- Jestem płci Alfy ( podobno ) i mam osiemnaście lat
- Jestem tu bo lubię uderzać w klawisze klawiatury. To też jakiś sport
- Myślę samodzielnie i tego samego wymagam od innych 
- Kocham poznawać nowe rzeczy i dowiadywać się czegoś ciekawego
- Mam problem z poznawaniem nowych ludzi i utrzymywaniem kontaktu na dłużej ( jestem typem samotnika, ale potrafię się dogadać z innymi jeśli chcę )
- Mam problem z emocjami. Niszczą mnie. Jestem nerwowy, za bardzo
- Lubię czytać książki, oglądać filmy i seriale, czego nie uznaje za stracony czas. Wręcz przeciwnie
- Prowadzę blog z Olą. Poznaliśmy się przez internet dzięki pewnej grupie rozmawiającej o książkach
- Mam obsesję na punkcie czegoś co mnie akurat zafascynuje, ale dość szybko sobie odpuszczam, wolę zadania krótkodystansowe
- Kiedyś starałem się być człowiekiem rensansu, teraz jestem sobą ( i tobą... )
- Uwielbiam pisać o rzeczach dziwnych
- Nie lubię swojego wyglądu i ogólnie mam pewien dyskomfort jeśli myślę o sobie samym, nie jestem osobą pewną siebie
- Jestem dziki. Uwielbiam naturę
- Kocham podróże. To coś co chcę w życiu robić najbardziej
- Aktualnie publikuję też opowiadania na Wattpadzie. Jeśli będziesz chciał/ chciała daj znać a podeślę link
Witam wszystkich! Bawcie się dobrze!
                                                                                                               kontakt: kamillbpl@gmail.com



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Witajcie w blogosferze! Blog zapowiada się super :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie! Wpadłam poczytać troszkę o Was i poszukać wielkiego przycisku "Obserwuj", ale nigdzie go nie widzę!( Pewnie jestem ślepa, nie?) No nic, jakoś dam radę :D
    Pozdrawiam cieplutko,
    Aelin!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, znalazłam! <3 Super, ale radzę wam przenieść ten przycisk gdzie indziej ;)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za Twoją wizytę na naszym blogu!
Nie wymieniamy się komentarzami i obserwacjami, ale jeśli zdecydujesz, że nasz blog jest interesujący i chcesz nas śledzić na bieżąco, będzie nam bardzo miło. Zachęcamy do wrzucania w komentarzach linków do siebie, bo lubimy się odwdzięczać!