Christmas is coming BOOK TAG

04:06

Do świąt pozostało jeszcze trochę czasu, więc zapraszam do przeczytania pierwszego Tagu na blogu. Mam nadzieję że się Wam spodoba!

Śnieg, czyli książka, którą pokochałeś, ale potem jednak nie dokończyłeś


Może nie pokochałam, bo to za mocne słowo, ale mam taką książkę. Są to Brzydcy Scotta Westerfield. Miałam kilka podejść do tej książki i za każdym razem bardzo mi się podobał, a mimo to nigdy nie udało mi się jej skończyć. 

Bałwan, czyli książka, którą może przeczytać cała rodzina


Książką, która nadaje się dla całej rodziny na pewno jest Hobbit. W mojej rodzinie chyba każdy go przeczytał i wszystkim bardzo się podobał, podobnie jak cała twórczość Tolkiena!


Święta, czyli książka, która sprawia, że jesteś szczęśliwy



Wszystkie moje książki sprawiają, że jestem szczęśliwa! Która najbardziej? Chyba Ślady, bo czekałam na tę książkę bardzo długo i wreszcie udało mi się ją zdobyć.

Mikołaj, czyli książka, którą chciałbyś dostać pod choinkę


Razem z moją siostrą marzymy o tym pięknym wydaniu Dzieł zebranych Jane Austen. Czy ta książka nie jest piękna? 

Śnieżka, czyli książka, która złamała ci serce


Do tej kategorii pasuje mi tylko Mała Księżniczka. Ta książeczka złamała moje serce, ale równie sprawnie je posklejała. Bardzo ją polecam każdemu.

Sanki, czyli książka, którą pokochałam w dzieciństwie


Nie mogę dać tutaj nic innego jak Opowieści z Narnii. Jestem totalnie zakochana w tych książkach od najmłodszych lat- zanim jeszcze sama nauczyłam się czytać, tata pomagał poznać mi tę historię. Po prostu nie mogłoby się tu pojawić nic innego.


Mróz, czyli książka, którą cię zawiodła


Miałam wielkie nadzieje odnośnie trzeciej części Klątwy Tygrysa, bo dwie poprzednie części mnie zachwyciły. Wyprawa była jednak nudna, przewidywalna. Bardzo się na niej zawiodłam.



Jakie książki wy przypasowalibyście do tych kategorii? Zgadzacie się w którejś ze mną?


ULUBIENIEC TYGODNIA

Już od kilku dni towarzyszy mi ta świąteczna piosenka w wykonaniu Pentatonix i mam wrażenie, że to właśnie z nią będę kojarzyć tegoroczne święta.




You Might Also Like

7 komentarze

  1. Wiekszosc ksiazek czytalam i goraco polecam na zimowe wieczory :)

    Zapraszam do siebie i pozdrawiam Agaa

    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2016/12/ksiazki-na-boze-narodzenie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałoby się mieć rodzinę, która przeczytała książki Tolkiena ;P U mnie nie ma na to opcji XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O wszystkich książkach słyszałem i parę czytałem. Ależ to wydanie Narnii jest śliczne! Wesołych świąt!
    Hubert z bloga - http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam to wydanie Narnii, niestety jest już bardzo zniszczone. Wesołych świąt!

      Usuń
    2. To właśnie dodaje jej takiemu uroku! <3

      Usuń
  4. Ja się w końcu doczekałam klasyki w pięknym wydaniu. Zakupiłam kolekcję romantyczną i do przyszłych świąt będę mieć wszystkie wspaniałości pięknie wydane i cudownie wyglądające na półce! <3 (wysyłałam na grupę zdjątko - możesz zobaczyć, jak wygląda połowa)

    "Klątwę Tygrysa" kocham całym sercem, jednak chyba rzeczywiście - "Wyprawa" była najgorsza, bo Kelsey nie była z Renem. Cały czas byłam wkurzona, bo najpierw on miał problem, a potem ona. BAfubyvoCUSYFWOU

    Muszę powiedzieć, że 'Hobbit' nie przypadł mi do gustu, gdy go czytałam za pierwszym razem. Byłam młoda i głupia, ale gdy do niego powróciłam po obejrzeniu filmów - mogę powiedzieć, że to jest to! <3

    Pozdrawiam serdecznie, a także zapraszam na najnowszą recenzję!
    'Przeznaczenie Violet i Luke-a'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w "Wyprawie" bardziej irytowało to, że Kelsey nie mogła się zdecydować, czy woli Rena, czy Kishana. I chociaż całym sercem kocham Kishana, to jednak wolę ją z Renem, bo jest trochę mniej zrzędliwa. Ostatnia część jest lepsza?

      Usuń

Bardzo dziękujemy za Twoją wizytę na naszym blogu!
Nie wymieniamy się komentarzami i obserwacjami, ale jeśli zdecydujesz, że nasz blog jest interesujący i chcesz nas śledzić na bieżąco, będzie nam bardzo miło. Zachęcamy do wrzucania w komentarzach linków do siebie, bo lubimy się odwdzięczać!