Czytelnicze podsumowanie jesieni i plany na zimę

12:48

Patrząc za okno chyba każdy może zauważyć, że jesień dobiega powoli końca. A szkoda, bo w tym roku, tą pora nie była aż tak zła. Ale nie przejmujmy się tym zbytnio, zima też będzie super.
Jeśli chodzi o czytanie, jestem z siebie bardzo dumna.

PODSUMOWANIE 

Więźnia Nieba Carlos Ruiz Zafon
Freak City Kathrin Schrocke
Światła Września Carlos Ruiz Zafon
Beatrycze i Wergili Yann Martel

Jestem w trakcie:
Chata William P. Young
Dwa życia Kiki Kain M.A. Trzeciak


ZIMOWE PLANY


Pomijając książki, których nie zdążyłam przeczytać jesienią, a nadal są w moich planach, chcę przeczytać jeszcze kilka książek, oto one!

Świąteczny sweter


Jest to książka, którą kupiłam w czerwcu z myślą o lekturze na święta. Przez pół roku kusiła mnie, stając na półce, ale teraz wreszcie nadszedł ten czas!


Wszystko, co lśni


Miałam już dwa podejścia do tej książki. To nie tak, że mi się nie podobała, wręcz przeciwnie- była świetna. Jej grubość jednak mnie trochę przerażała, nie mogłam jej nigdzie zabrać, a ja kocham czytać poza domem. Teraz jednak będę miała dużo czasu, bo przed nami święta, a potem ferie zimowe, więc mam nadzieję, że wreszcie uda mi się ją skończyć.

Opowieści z Narnii



Chciałabym przeczytać wszystkie części, które jeszcze mi zostały, czyli te od czwartej do siódmej. Mam nadzieję, że znajdę na to czas!

 Ślady


O mały włos zapomniałabym o tej książce! Czekałam na nią już od dawna, a kiedy zobaczyłam ją na stoisku z książkami w Biedronce, nie mogłam przejść obojętnie. Podejrzewam, że to będzie jedna z pierwszych pozycji, z którymi zapoznam się w ciągu tej pory.

To chyba wszystkie książki, na których przeczytaniu zależy mi najbardziej. W połączeniu z tymi, których nie zdążyłam przeczytać jesienią, jest ich w sumie jedenaście. Sporo, ale zima jest przecież długa!
A co wy zamierzacie czytać zimowymi wieczorami? Macie jakieś plany?

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ja do planów zimowych podchodzę na luźno;) wiadomo: prezenty, sprzątanie, zamieszanie itd. Ale mam już kilka pozycji za sobą;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło, jeżeli dołączysz do zabawy. Szczegóły znajdują się na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak byłam mniejsza uwielbiałam opowieści z Narnii teraz trochę mi przeszło ale chętnie bym wróciła ale tym razem do filmów
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama chętnie przeczytałabym Ślady i Wszystko co lśni ;) Słyszałam tyle pozytywnych opinii, teraz będę wyczekiwać twojej. Może ty mnie zachęcisz do sięgnięcia po te książki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za Twoją wizytę na naszym blogu!
Nie wymieniamy się komentarzami i obserwacjami, ale jeśli zdecydujesz, że nasz blog jest interesujący i chcesz nas śledzić na bieżąco, będzie nam bardzo miło. Zachęcamy do wrzucania w komentarzach linków do siebie, bo lubimy się odwdzięczać!